czwartek, 29 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016

Jutro mamy Sylwester, tak to już 30 grudnia 2016.... Niesamowite jak czas szybko leci... Na pewno każdy psiarz miał jakieś cele na ten rok, jedni je zrealizowali, inni może niekoniecznie? Dzisiejszy post poświęcę krótkim podsumowaniu 2016 r.



 Rok 2016 był dla nas ogromnym przełomem, to w nim całkowicie odmieniło się nasze życie. W poniższych myślnikach, krótko opiszę najważniejsze dla nas wydarzenie z tego roku:

-MoD organizowany przez Klaudię i Dianę; poznałyśmy pierwszych psiarzy i ich psy, zdałam sobie wtedy sprawę jak ciężka czeka mnie droga, do olewania psów, posłuszeństwem i więzią z Sonią.

-Szkolenie Dog Up; to dzięki niemu nasze życie zmieniło się na dużo lepsze, powiększyłam swoją wiedzę i nauczyłam się jak pracować z So.

-Dog Games Spring, Summer i Fall; główne imprezy, na których poznałyśmy dużo psiarzy, dużo się resocjalizowałyśmy, wzięłyśmy udział w pierwszych zawodach.

-RTG; zmieniło nasze sporty, skończyłyśmy z frisbee i na poważnie wzięłyśmy się za obedience.

-Odnalezienie nas przez Maję; dzięki determinacji Mai, która kiedyś zobaczyła mnie z Sonią na peronie, odnalazła nas dzięki facebook'owi; w końcu idealny psiarzy, który mieszka blisko moich dziadków.

-Początek przygody z Canonem; pierwsza, wyczekana lustrzanka, która w marcu trafiła w moje łapki; ogromny przełom w fotografii...

-Założenie bloga; tak, dokładnie 15 lutego rok temu został opublikowany pierwszy wpis na blogu, a ja nadal mam wrażenie, jakby blog był w naszym życiu od zawsze...


 Przez ten rok poznałyśmy wiele wspaniałych osób, ich pupili. 2016 był dla mnie naprawdę pouczający. Nauczyłam się na wielu swoich błędach. Czasem się zawiodłam, a innym razem pękałam z dumy. Mimo niektórych niepowodzeń, ten rok był cudowny! Dziękuję, tym, którzy byli z nami w tym roku, wspierali lub wierzyli w nas!
Wiem, że pod koniec każdego roku mówi się, że kolejny rok będzie lepszy, jednak czuję, że w kolejnym roku poszerzymy swoje horyzonty, dużo osiągniemy i spędzimy go jeszcze cudowniej!


 Tym akcentem, kończy się ostatni w tym roku post na blogu. Życzymy wszystkim szczęśliwego nowego roku 2017, samych sukcesów z pociechami, żadnych zmartwień, dużo wiary w siebie, kochanych psiarskich przyjaciół, dużo psich akcesoriów, osiągnięć i ogromnej więzi z pupilami!
Mamy nadzieję, że w kolejnym roku, także u nas zagościcie :)



                                                             Pozdrawiamy S&W!

4 komentarze:

  1. Dużo udało Wam się osiągnąć no i sporo się działo w tym roku! U nas, tak samo jak u Was "rok 2016 był dla nas ogromnym przełomem, to w nim całkowicie odmieniło się nasze życie" - gdy to przeczytałam poczułam się jakbyś o mnie pisała, haha :) Życzę Wam, aby 2017 był jeszcze lepszy!
    http://smallshaggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy tylu osiągnięć! Też czuje ze przyszły rok poszerzy nasza wiedzę, znajomości i zwiedzimy kilka kolejnych cudownych miejsc :)
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń