środa, 23 sierpnia 2017

Trzecie urodziny So!

  Trzy lata temu na świat przyszła mała kuleczka z rodzeństwem. Jeszcze niczego nieświadoma... Nie mająca pojęcia o tym, co ją czeka w przyszłości. A co ja robiłam w tamtym momencie? Cieszyłam się rocznicą ślubu rodziców. Myślałam wtedy o psie, ale nie przypuszczałabym, że moja przyszła pociecha urodzi się w tym dniu... Co jest w tym wszystkim najśmieszniejsze? Że jakiś czas później, razem z moją mamą myślałyśmy o imieniu dla psa. Padło na Sonię(zupełnie przypadkowo). Imię Sonia jest związane z poznaniem się moich rodziców, ale w tamtym momencie nikt o tym nie myślał. Dopiero po odbiorze malutkiej kulki wszyscy uświadomili sobie, że to nie przypadek, że urodziła się w rocznicę ślubu moich rodziców i już od dawna imię Sonia było wybrane!
Niesamowite, ale dziś So ma swoje trzecie urodziny! Ten czas płynie tak nieubłaganie szybko... Pamiętam jak pisałam post i tworzyłam filmik na jej drugie urodziny, a tu już trzecie?
So odmieniła moje życie o 180 stopni, gdyby nie ona, nigdy nie byłabym takim człowiekiem jakim jestem teraz i nie byłabym w tym miejscu. Osiągnęłyśmy bardzo dużo i przypominając sobie Sonię jeszcze ze stycznia 2016 nie mogę uwierzyć, że to ten sam pies.
Dzięki niej moje życie nabiera sensu, nie umiem sobie wyobrazić jak mogłam i będę mogła żyć bez niej. Jest jedną z najlepszych rzeczy jaka mnie w życiu spotkała ♥ Chciałabym być dla niej jak najlepsza i chociaż wiem, że nie zawsze tak jest to kocham ją całym sercem. Dziękuję, że jesteś So!
Link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=aioBgrtZolY&feature=youtu.be

A teraz czas na trochę wspomnień!

































3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego Sonia ❤️😍
    http://suniaastory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepsiejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Figa nie jest taka bezproblemowa. Ma swój charakterek! Lubi postawić na swoim, ale kocham ją całym serduchem! Wczoraj miała swoje urodziny. Dostała ode mnie piękną smycz https://johndog.pl/produkt/smycz-linowa-przepinana-moro-john-dog-black/ moro. W sumie to prezent zarówno dla mnie i dla niej.

    OdpowiedzUsuń